infoeco

Szoftverekről, zenéről, filmről, internetről másképp.

Friss topikok

  • Léhüllő: Én is hasonlóképpen elhagytam egy blogot, most egy másik oldalt csinálok, de ez az élet rendje. Fe... (2009.10.02. 15:42) A blog nem halt meg, csak...
  • Ottokan: Ugyan ez egy rovid SlideShare-s anyag, de elegge a fejen talalja a szoget: www.slideshare.net/go... (2008.05.08. 14:38) Ajánló (a hálózatok jegyében)
  • egológus: érdekes e cikk. (2008.05.05. 13:11) A médiamegosztó-hálózatokról
  • ecomie: Azt hiszem, ezt hívják "Kék Óceán" stratégiának. (2007.07.08. 15:30) Kiegészítő termékek
  • ecomie: Elképzelem, ahogy egy AI alapú ágens a rezervációs áramnak megfelelő ajánlatot tesz számomra. Elm... (2007.07.08. 15:11) Kötegelés 2

Google office

2007.03.31. 21:25 | gattodire | 3 komment

Címkék: microsoft google office

Microsoft szerint ugyan a Google csak a sikeres termékek megfejésével foglalkozik, ezzel nem okvetlenül kell egyetérteni. A Google egyik legígéretesebb projektje a Google office, ami a szövegszerkesztő writely felvásárlásával indult, mára, ha nem is hivatalosan, webes irodai csomaggá…

Hálózati hatás

2007.03.31. 18:07 | gattodire | 1 komment

Címkék: web2 szoftver kommunikáció piac hálózati hatás alapozó

Az információs javak legfontosabb nem alapvető tulajdonsága. Egyszerű, mégis rengeteg árnyalata van, ahány információs jószág, annyiféle hálózati hatás, majdhogynem. Itthon, Magyarországon keveset tudunk róla, modellek szintjén legalábbis. Ott van a távközlésben, szoftvereink…

A szoftverek

2007.03.28. 00:56 | gattodire | 2 komment

Címkék: szoftver tanulás monopólium alapozó

Az információs javak nem viselkednek egyformán, még akkor sem, ha  az alapvető feltételeknek ugyanúgy megfelelnek. Egy film, egy szoftver vagy az IWIW nyilvánvalóan nem egyformán menedzselhető, mert gazdasági viselkedésük sem pontosan ugyanolyan.Csak vázlatosan, de egyenként…

· 1 trackback

Miért nem fizetünk az online hírtartalomért?

2007.03.26. 15:15 | gattodire | Szólj hozzá!

Címkék: média sajtó online előfizetés bevétel

Az idei médiajelentés onlinemédia részét átfutva elsőre talán meghökkentő, a  médiaszakemberek azon aggódnak, az online média bevételei bár drasztikusan, évi 30 % ütemben növekednek jó ideje, a nyomtatott sajtó bevételeinek még mindíg csak töredékét adják. A kínzó…

süti beállítások módosítása